TRENERJI
DIMAQ program izobraževanja izvajajo priznani slovenski strokovnjaki na področju digitalnega marketinga. Vsi trenerji so pridobili mednarodno priznani naziv DIMAQ Master trener, odobren s strani IAB Europe ter usklajen z najvišjimi standardi mednarodnih določil izobraževanja.
Pravo
Jaka Repanšek
Jaka (univ.dipl.prav., MBA) je ustanovitelj svetovalne družbe RePublis. V medijskih, tehnoloških in internetnih podjetjih deluje že od leta 1996.
Je gotovo eden največjih strokovnjakov za medijsko pravo, član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter predavatelj na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. V prostem času je strasten špotni pilot.
Strategija, SEM, SEO
Marko Penko
Marko je priznani strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od dveh Google Certificiranih Trenerjev v Sloveniji.
Po izobrazbi je univ. dipl. ekonomist z več kot 12 let izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah CEE regije.
Video oglaševanje
Nataša Smirnov
Nataša v svetu kreativne komunikacije in medijev deluje že dobrih 20 let. Leta 2008 se je pridružila Skupini Publicis. Skrbela je za učinkovite medijske strategije velikih oglaševalcev v Sloveniji, kasneje pa prevzela vodenje celotne skupine Publicis Group Media.
Leta 2016 se je pridružila digitalni oglaševalski mreži Httpool in bila kot direktorica naročnikov odgovorna za digitalne strategije in izvedbo. Trenutno kot neodvisna in samostojna strokovnjakinja pomaga agencijam in podjetjem pri snovanju strategij in izvajanju marketinških projektov.
Prikazno oglaševanje
Anja Rus Bajželj
Anja je odgovorna za vodenje digitalnega oddelka na medijski hiši POP TV, kjer skrbi za trženje devetih spletnih portalov.
Za seboj ima dolgoletne izkušnje na področju digitalnega marketinga. V Agenciji 101 je spoznala celoten spekter oglaševanja in komunikacijskih rešitev. Na Red Orbitu je skrbela za strateško načrtovanje in izvedbo »performance« digitalnih akcij ter se specializirala za oglaševanje na vseh ključnih družbenih omrežjih.
Svoje znanje s področja oglaševanja in družbenih medijev redno deli tudi kot predavateljica.
Družbena omrežja, vsebinski in vplivnostni marketing
Nika Kristina Butina
Nika Kristina je soustanoviteljica in izvršna direktorica podjetja Epidemic, ki ponuja rešitve za vplivnostni marketing na podlagi umetne inteligence. Njene rešitve za vplivnostni marketing uporabljajo danes v 31 državah, njihova programska oprema pa je prejela nagrado Amazona.
Nika Kristina ima magisterij iz upravljanja tehnologije in inovacij na programu IMB, ki ga Financial Times uvršča med sto najboljših poslovnih programov na svetu.
Zaradi uspešne podjetniške poti je bila izbrana med 33 najuspešnejšimi Slovenci, mlajšimi od 33 let, in je bila gostja v številnih televizijskih in radijskih oddajah.
Programatični zakup
Miloš Suša
Miloš kot vodja spletnih medijskih specialistov v digitalni agenciji iPROM skrbi za ključne domače in tuje naročnike ter vodi in usmerja ekipo digitalnih entuziastov.
Njegova specialna področja so programatični zakup, prikazno oglaševanje, digitalna transformacija in sodobni potrošnik.
V dvanajstih letih je v iPROMu skrbel za blagovne znamke, kot so UniCredit banka, Hyundai, Mömax, Bosch, Microsoft, Petrol, A1 in druge. Svoje strokovno znanje prenaša na naročnike, bogate izkušnje pa predaja mlajšim kolegom v iPromu kot tudi študentom v okviru predmeta Digitalni marketing na Visoki šoli za poslovne vede.
Sporočilni marketing
Igor Andrenšek
Igor je ustanovitelj in direktor specializirane agencije za mobilne komunikacije-Sinhro.
Je strokovnjak z več kot 16 letnimi izkušnjami na področju mobilnega marketinga, mobilnega oglaševanja in prilagojene vsebine za mobilne zaslone. S svojo ekipo pomaga razvijati in vpeljevati interaktivno uporabniško izkušnjo za mobilni telefon in mobilni splet.
Sodeluje tako z mobilnimi operaterji, oglaševalskimi agencijami, mediji kot tudi z uglednimi blagovnimi znamkami kot so A1, Momax, Red Bull, NLB, Nova KBM idr.