V iskanju kadra...
Če imate digitalna znanja in ste danes na trgu dela, sodite med ene najbolj iskanih profilov, ki hitro najdejo novo službo ali pa ta nova (bolj primerna, bolje plačana ali bolj fleksibilna) služba najde njih. Že lansko leto je imelo kar 69% podjetij težave pri iskanju in zaposlovanju kadra iz tega področja in to kljub temu, da se Slovenija na področju digitalnih znanj uvršča nekje v zlato sredino držav EU. https://digital-skills-jobs.europa.eu/en/european-interactive-map.
Še višje deleže je pokazala raziskava, ki smo jo pri IAB Slovenija izvedli med letošnjim poletjem in po kateri ima težave pri pridobivanju kadrov iz tega področja kar 88% anketiranih podjetij. Raziskava je postregla tudi z nekaterimi novimi razmerji kot sta povečana fluktuacija in rast plač kot neposredna posledica na vse večje potrebe po digitalnih kompetencah.
Nekoliko podrobnejši pogled daje vedeti, da so trenutno najbolj iskani kadri za upravljanje družbenih omrežij, sledijo Web design in oglaševanje. Razvidno je tudi, da so bolj ali manj iskani vsi kadri s področja digitalnega marketinga, od bolj tehnoloških pa tja do bolj družboslovnih. Seveda je najbolje, če kader združuje interdisciplinarna znanja.
Sicer pa, za vse člane IAB in sodelujoče v raziskavi sledi podrobnejši pregled ugotovitev v kratkem...
Kaj storiti?
Jasno je, da moramo pridobiti ali na novo ustvariti kar nekaj dodatnega kadra in to dokaj hitro. Kako, bom kar direktno povprašal ministrico za digitalno preobrazbo, s katero imava ta četrtek dogovorjen intervju na Websi-ju. Vabljeni, da nama prisluhnete v živo! Seveda pa bom zaključke pogovora delil z vami v enem od prihodnjih novičnikov:).
Moje mnenje sicer je, da je potrebno korake razdeliti na dva dela. Prvi korak je sistemski. Skozi obvezno šolanje in kasnejše vseživljenjsko izobraževanje, vzgojiti generacije, ki bodo imele digitalno v krvi (kjer pa ne govorimo o igricah na telefonu, kar sicer ne škodi, nikakor pa ni dovolj :)). Del rešitve je tudi kontinuirano izobraževanje marketinga na področju digitalne komunikacije. Zdaj je to nujno in tudi v prihodnje bo pomembno, kako bomo sledili vsebinskemu in tehnološkemu razvoju stroke ter potrebam trga po digitalnih znanjih.
Drugi, po mojem mnenju še pomembnejši korak, pa je kratkoročni. V dokaj kratkem času moramo poseben poudarek nameniti izobraževanjem, ki bodo (tako kot naš DIMAQ) v roku 6 mesecev izobrazila dovolj kadra, vsaj na nivo osnovnega digitalnega komuniciranja.
Ko že govorimo o izobraževanju, tokrat k vpisu vabimo že 17. DIMAQ generacijo strokovnjakov digitalnega marketinga. Šolanje bo potekalo med 10. in 22. novembrom, tokrat po hibridnem modelu (s praktičnima online delavnicama). Na prijave do 30. septembra 2022 pa lahko koristite 20 % popust!
Od 10. - 22. novembra vabljeni na intenzivni DIMAQ program izobraževanja in certificiranja!
Kaj vas čaka?
5-dnevna intenzivna izobraževanja iz 12 področij digitalnega marketinga
2-enourni praktični online delavnici
Za več informacij o terminih kliknite >>> TUKAJ
PREVERITE PROGRAM in se prijavite še danes, saj so mesta omejena + izkoristite 20 % popust na Early Bird prijave, do 30. septembra!