top of page
natasasmirnov

TikTok odprl vrata oglaševalcem v Sloveniji

Svoj oglaševalski arzenal v Sloveniji odprlo tudi najljubše družbeno omrežje generacije Z.



S 1. avgustom je TikTok, priljubljeno družbeno omrežje generacije Z, uradno omogočil oglaševanje tudi v Sloveniji. Že v juliju so blagovne znamke v Bolgariji začele oglaševati na TikToku, s 1. avgustom pa so se možnosti oglaševanja razširile na Estonijo, Litvo, Latvijo, Srbijo, Slovaško, Hrvaško in Slovenijo.


Omejene možnosti oglaševanja v testni fazi

Dan pred uradnim lansiranjem smo v kratki enourni predstavitvi izvedeli, da bo za vse naštete trge sprva veljal testni način delovanja, imenovan "soft launch".


Kaj to pomeni?

V tej fazi bodo oglaševala le tista podjetja, ki jih bo TikTok uvrstil na poseben seznam oglaševalcev (t.i. white listing). Da bi bila uvrščena na ta seznam, morajo podjetja stopiti v stik z enim od TikTokovih partnerjev v Sloveniji.


Dvofazno lansiranje oglaševalskih formatov

Oglasni prostor bo na voljo v dveh fazah. Prva faza je namenjena testiranju, kjer želi TikTok preveriti, ali platforma in njen algoritem delujeta stabilno in v skladu s pričakovanji.


Od 1. avgusta so na voljo zgolj formati za marketing uspešnosti (Performance), katerih cilj je doseganje specifičnih učinkov, kot so obisk spletnih mest, prenosi aplikacij, spletni nakupi in pridobivanje kontaktov (Lead Generation).


Po zaključku testnega obdobja, proti koncu letošnjega leta ali v prvih mesecih 2025,

načrtuje TikTok razširiti nabor oglaševalskih formatov in pozicij tudi za potrebe znamčenja (Branding).


Previden pristop k B2B oglaševanju

Tudi pri B2B oglaševanju je TikTok previden in ga namerava ponuditi šele po uspešnem zaključku testne faze.



Enaki pogoji za vse partnerje

TikTok si prizadeva za preudaren, strateški in razvojno usmerjen vstop na trg, zato bo oglaševalske storitve neposredno nudil le izbranim naročnikom, osredotočenim na države Zahodne Evrope, ZDA ipd. Ostalim oglaševalcem bo na voljo izbrani TikTok partner, in sicer:

  • Partnerska agencija, ki vodi zakup za največje lokalne oglaševalce v Sloveniji in sodi v krog največjih globalnih medijskih skupin.


  • Neodvisen partner z lastno infrastrukturo in dovolj veliko ekipo za podporo strankam pri hitri rasti obsega oglaševanja.


TikTok poudarja, da za vse partnerje veljajo enaki pogoji oglaševanja, ne glede na to, ali gre za direktnega naročnika ali oglaševanje prek agencije ali neodvisnega partnerja.



Slovenski partnerji TikToka: Publicis Group in Httpool by Aleph

Publicis Group je že julija objavil strateško regionalno partnerstvo s TikTokom. Na vseh še ne pokritih trgih CEE regije, tudi v Sloveniji, bo Publicis Group nudil celovite storitve oglaševanja na TikToku. To globalno oglaševalsko skupino, ki združuje blagovne znamke kot so Publicis, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Zenith, Starcom in MSL, v Sloveniji predstavlja MMS marketinške komunikacije.


Httpool by Aleph, prav tako član IAB Slovenija, je še en partner TikToka v Sloveniji. Znan je po svojem odličnem poznavanju globalnih platform in družbenih omrežij. Prav Httpool s svojim partnerstvom na X (prej Twitter), LinkedIn, Meta, Snapchat, Spotify, Reddit, Shazam, WeTransfer, Amazon in številnimi drugimi digitalnimi platformami uspešno povezuje blagovne znamke s kupce na več kot 130 trgih sveta.



Kako postati oglaševalec na TikToku v Sloveniji?


Za pridobitev statusa oglaševalca na TikToku v Sloveniji je potrebno skenirati QR kodo in izpolniti obrazec. Med prijavljenimi bo TikTok izbral določena podjetja, jih neposredno kontaktiral in jim omogočil oglaševanje (t.i. white listing). Ostali prijavljeni bodo preusmerjeni na enega od izbranih partnerjerjev.


Posnetek predstavitve je na voljo TUKAJ.




Avtorica članka

Nataša Smirnov

Raziskave in analize trga, IAB Slovenija



bottom of page