S 4.februarjem je Aleph postal ekskluzivni prodajni partner TikToka v Latviji, Estoniji, Litvi, Sloveniji, Srbiji, Bolgariji in na Hrvaškem.

Prodajno partnerstvo med Alephom in TikTokom sega že v leto 2019, danes pa zajema glavne trge v azijsko-pacifiški regiji, Skupnosti neodvisnih držav, Evropi in Latinski Ameriki.

Rafał Drzewiecki, TikTokov vodja za države srednje Evrope: »Priljubljenost TikToka v Latviji, Estoniji, Litvi, Sloveniji, Srbiji, Bolgariji in na Hrvaškem se še naprej vztrajno krepi in ostajamo zavezani zagotavljanju podpore za te cvetoče trge, na katerih zanimanje za TikTok strmo narašča. S tem v mislih smo poenotili pristop k trgu in razširili sodelovanje z Alephom, uveljavljenim partnerjem, ki bo zdaj skrbel za prodajo oglasov ter operativno podporo strankam. Tako bomo strankam v regiji dosledno zagotovili visokokakovostno storitev in jim pomagali pri doseganju poslovnih ciljev.«

»TikTok je vodilna platforma za kratke mobilne videoposnetke, hkrati pa tudi učinkovito orodje za trženje, saj blagovnim znamkam ponuja edinstveno priložnost, da nagovorijo in pritegnejo različne skupnosti. Navdušeni smo nad poglobitvijo partnerstva, v okviru katerega bomo oglaševalcem in oglaševalskim agencijam v sodelovanju s TikTokovo regionalno ekipo zagotovili dostop do najboljših praks, izobraževanja ter neposredne podpore pri kampanjah« dodaja Ignacio Vidaguren, partner in glavni operativni direktor pri Alephu.
Glede na to, da je pri oglasnem svetovanju V Sloveniji TikTok v 2024 sodeloval z več partnerskimi agencijami, smo skušali izvedeti, kaj ekskluzivnost pomeni za blagovne znamke, ki že imajo odprte oglaševalske račune na TikToku pri drugih partnerjih.
V tem trenutku še nismo prejeli podrobnejših pojasnil, v kolikor pa imate vprašanja, se lahko obrnete direktno na tiktok-si@alephholding.com.

Zapisala
Nataša Smirnov
Raziskave in analize trga, IAB Slovenija