smo se spraševali na 30. IAB akademiji. Majska je že tradicionalno v znamenju številk, ki razkrivajo gibanja in trende pri zakupu digitalnih medijev v Sloveniji. Zoran Savin je predstavil še sveže podatke o investicijah v digitalno oglaševanje za leto 2022- AdEx 2022 Slovenija. Iz prve roke smo izvedeli, kako je gospodarska situacija doma in širše v regiji vplivala na investicije v digitalne medije, kateri kanali so rasli in kolikšen kos pogače so si zagotovili slovenski mediji v bitki z globalnimi medijskimi velikani. Razmišljali smo, kaj so ovire za večjo rast in kje so prednosti, ki jih velja izkoristiti že danes. Naj se še tako trudimo, napovedovati prihodnost, se to zdi praktično nemogoče. Živimo v časih kolosalnih sprememb v metodologiji meritev, sledenja in ciljanja, generativne UI in seveda vprašanja ....kako se bodo prerazporedile moči, ko bosta svoj prostor oglaševalcem v Sloveniji ponudila še Amazon in TikTok. Konkretnim številkam je sledila še predstavitev kvalitativne raziskave IAB panela o investicijah v digitalno oglaševanje 2022-2023. Posebnost tokratnega panela je, da smo poleg oglaševanja, v njem spraševali tudi po drugih marketinških storitvah, ki postajajo nujen sestavni del nastopa na digitalnem trgu-kako so te aktivnosti pomembne za oglaševalce, v kolikšni meri se izvajajo interno in koliko podjetja vanje investirajo. V goste smo tokrat povabili tudi medij, ki je v zadnjem času občutno rastel, tako na strani obiskovalcev kot na strani oglaševalcev. Aleš Cipot je z nami delil zgodbo nastanka in razvoja Metropilitan.si in izpostavil ključne poteze, ki so pripeljale medij med top 4 spletne strani po valutni raziskavi #MOSS. Quo vadis agencija? bi lahko poimenovali pogovor, v katerem so svoje poglede na vlogo, priložnosti in prihodnji razvoj slovenskih digitalno-komunikacijskih agencij, predstavili Anže Herbst iz agencije bold.group , Nina Obradovic , AV studio d.o.o. ., Primoz Inkret PM, poslovni mediji in Sonja Vlašič, DROM agency . Dogodek smo zaključili s predstavitvijo #digitalna strategija Slovenije 2030, kjer smo skupaj z Bostjan Spetic, Outbrain Slovenija in Maruša Grah , e2grow pokomentirali izzive nove strategije, njen vpliv na digitalni marketing ter razmišljali 💭o rešitvah na področju razvoja znanja in digitalnih kompetenc. Te so pogoj za uspešno digitalno preobrazbo družbe in njenega gospodarstva. Hvala vsem gostom, ki ste nam pomagali ustvariti še eno vsebinsko bogato in aktualno akademijo. Posebna zahvala tokrat Bostjan Spetic, Masa Horvat Sardi in ekipi Outbrain SI, ki nas je gostila v čudovitih novih prostorih, nam odstopila svoj Townhall v 3. nadstropju znamenite stolpnice in nam ponudila daleč najlepši razgled na Ljubljano. Vidimo se spet septembra.
Lepo poletje!