Družba Outbrain Inc. (NASDAQ: OB) je letos na Cannes Lions festivalu predstavila Onyx by Outbrain, novo oglaševalsko platformo namenjeno “awareness” in “consideration” kampanjam (oz. ozaveščanju in izobraževanju uporabnikov skozi oglase). Onyx je ustvarjen za maksimizacijo poslovnega učinka takšnih kampanj. Deluje izključno znotraj kontekstualno ustreznih člankov pri Outbrainovih vrhunskih založniških partnerjih (CNN, Fox, Washington Post, New York Post, Le Monde, Der Spiegel, Axel Springer mediji itn.)
Onyx izkorišča AI tehnologijo, da optimizira medijski zakup in kreativno rešitev ter tako vzbudi visoko pozornost (“attention”) uporabnika, ko vidi video ali “high-impact” prikazni oglas.
Platforma, z izkoriščanjem 15-letne Outbrainove AI tehnologije, razvite za napovedovanje vključenosti uporabnikov (“user engagement”), blagovnim znamkam pomaga doseči njihove branding cilje in zagotavlja vrednost onkraj tradicionalne metrike “ogled oglasov” in vidnost oglasov (“viewabilty”). Onyx ponuja prilagodljive velike formate oglasov, namenjene doseganju visoke pozornosti, od “pre-roll” video posnetkov, umeščenih na straneh najbolj branih založnikov na podlagi kontekstualnega ujemanja z vsebino do visoko vplivnega izkušenjskega prikaznega oglaševanja (“high-impact display experience”).
Med začetnimi partnerji, ki so sodelovali pri lansiranju Onyxa, je bila tudi blagovna znamka Ford v sodelovanju z marketinško in medijsko agencijo Xaxis (del GroupM). Danes Onyx uporabljajo že številne druge znane blagovne znamke iz avtomobilske, tehnološke, maloprodajne, zdravstvene in potrošniške panoge.
Outbrain sodeluje z družbo Adelaide, vodilno na hitro rastočem področju merjenja kakovosti medijske pozornosti, z željo po povečanju ROAS (dobičkonosnost naložbe glede na oglaševanje) in učinkovitosti kampanj za blagovne znamke podjetij in marketinške agencije, ki jim pri tem pomagajo. Na področju varnosti blagovnih znamk (“brand safety”), Outbrain sodeluje s podjetjem DoubleVerify in tako preprečuje goljufijo in zagotavlja uspešno merjenje vidnosti oglasov (“viewability”) za vsako kampanjo.
Po navedbah podjetja Adelaide so prvi rezultati pokazali, da so Onyx oglasi za 26% presegli primerljive prikazne oglase drugih oglasnih platform in bogate medijske formate na vseh vrstah naprav. Onyx oglasi so dosegli tudi 53% boljše rezultate od standardnih mobilnih oglasnih pasic in za 20% presegli bogate mobilne medijske formate. Ocena Adelaideove metrike pozornosti (“attention metric - AU”) na ravni domene je pokazala, da so najuspešnejše Onyxove umestitve oz. oglasi presegli povprečne rezultate vseh oglasnih formatov za več kot 15%. Ta podatek še poudarja pomembnost uporabe metrik pozornosti kot je AU za optimizacijo oglasov na različnih straneh in pri različnih postavitvah oglasov.
Onyx je takoj na voljo blagovnim znamkam in oglaševalskim agencijam v ZDA, Veliki Britaniji, Nemčiji, Franciji in Italiji, na druge trge prihaja v prihodnje.