top of page
natasasmirnov

Optimizacija oglaševanja na Google Ads

Če kakorkoli oglašujete preko platforme Google Ads, ste gotovo opazili, ali vsaj slišali, da imamo od julija 2024 v Sloveniji ponovno t.i. MSR (Media Sales Representative) program, ki ga izvaja podjetje Admixer Media.

 

Kaj to dejansko pomeni in kako lahko Admixer pomaga pri postavitvi in optimizaciji kampanj?



Prav zaradi številnih vprašanj, ki so se nam pri tem postavljala, smo prosili Evo Kavčič, da na naši novembrski IAB akademiji celovito predstavi vlogo uradnega zastopnika Admixer Media pri nas.



Cilj: Lokalna podpora za boljše rezultate na Google Ads

MSR -Media Services Representatives program omogoča, da uradni zastopniki Googla delujejo na trgih, kjer Google sam ni neposredno prisoten. Program je namenjen oglaševalcem in agencijam, ki imajo nastavljeno Slovenijo kot državo v svojih Google Ads računih, pri tem da zanje ne skrbijo predstavniki Googla iz drugih regij.



MSR program ni konkurenca agencijam

Lokalna ekipa strokovnjakov Admixer Media v Sloveniji je že začela z delom. Pozna in razume značilnosti lokalnega trga in oglaševalcem nudi celovito podporo v slovenskem jeziku.



Kaj vse vključuje podpora Admixer Media?

  1. Praktično pomoč in svetovanje: Certificirani strokovnjaki bodo na voljo za analizo vaših oglaševalskih kampanj, prilagojena priporočila in praktične nasvete za optimizacijo.

  2. Dostop do beta produktov: Že od januarja 2025 boste lahko med prvimi preizkušali najnovejše funkcionalnosti Google Ads.

  3. Izobraževanja in orodja: Organizirana bodo tematska izobraževanja, webinarji in mesečni novičniki, kjer boste spoznali novosti, dobre prakse in orodja za izboljšanje uspešnosti kampanj.

  4. Analize trga: Na voljo bodo poglobljeni vpogledi v trende, marketinške strategije in ključni podatki, ki bodo agencijam in blagovnim znamkam omogočili boljše strateške odločitve.



Kdo lahko sodeluje v programu?

  • Vsi oglaševalci in agencije z Google Ads računi, kjer je kot država obračuna nastavljena Slovenija.

  • Vsi, za katere ne skrbi ekipa Google LCS ali Channel Sales.

  • Vsi, ki za oglaševanje na Google Ads namenite vsaj 550 USD na četrtletje in imate s tem zagotovljen dovolj širok krog uporabnikov.

  • Program je za uporabnike brezplačen. Namenjen je podpori za izboljšanje strategij in taktik oglaševanja na Google Ads, in ni konkurenca oglaševalskim agencijam.



Vključitev v program v 4 korakih

1. Potrebno je podpisati NDA za zagotavljanje zaupnost podatkov.

2. Povezati Google Ads računa:

3. Ekipa pregleda vaš oglaševalski račun in poda specifična priporočila.

4. Dodeljen vam bo Partner Managerja, ki je glavni kontakt za pomoč in razvoj kampanj.



Omejitve podpore

Admixer Media ne more:

1. Eskalirati ali pospešiti tehničnih zahtevkov (za to je namenjen Google Support).

2. Upravljati kampanj v imenu oglaševalcev.

3. Zagotavljati podpore za druge Google produkte (npr. Gmail, Drive).



Ključne novosti v Google Ads strategijah

Admixer Media prinaša tudi osvežene vpoglede v uspešno uporabo ključnih funkcionalnosti Google Ads, Eva pa je z nami delila tudi nekaj nasvetov, kako hitro izboljšati uspešnost kampanj:

  • Power duo - Standard Search v kombinaciji s Performance Max kampanjo. Po Googlovih internih podatkih oglaševalci, ki "Search" kampanjam na iskalniku Google dodajo tudi Performance Max, pri podobnem strošku na akcijo (CPA) pridobijo v povprečju 27 % več konverzij. Na podlagi umetne inteligence namreč kampanja Performance Max prihrani čas in zagotavlja boljšo pokritost in izrabo vseh kanalov znotraj Google ekosistema.

  • Broad Match: Ponuja izboljšano ciljanje uporabnikov na podlagi konteksta in namere, kar izboljšuje rezultate kampanje. V kombinaciji s "Smart Bidding" se uspešnost konverzij poveča za 10 %.

  • Brand Exclusion: Na voljo je poenostavljeno izključevanje iskanj, povezanih z blagovno znamko, kar še dodatno prispeva k učinkovitosti.

  • Pestrost kreativnih elementov- Čim večje ko imamo število raznolikih kreativ, ki jih vnesemo v avtomatizirane kampanje , več možnosti imamo za testiranje in manj tvegamo, da se bo oglasna kreativa prehitro izpela.

  • Merjenje rezultatov: Najboljša praksa vključuje uporabo Google Tag Managerja za sledenje konverzijam in implementacijo "Enhanced Conversions". Prav tako se priporoča uporabo "Consent Mode", ki omogoča skladnost z zahtevami zasebnosti.


Priložnost za rast na lokalnem trgu

Kot je poudarila Eva Kavčič, bo lokalna podpora omogočila slovenskim oglaševalcem, da se lažje prilagodijo dinamičnim spremembam v nakupnih navadah in učinkovito nagovarjajo ciljno občinstvo. Z novim MSR partnerjem se trgu ponovno odpira dostop do naprednih funkcij in lokalne ekspertize za bolj učinkovito in strateško usmerjeno oglaševanje na platformi Google Ads.


Za več informacij o programu in možnostih sodelovanja obiščite spletno stran Admixer Media ali preprosto pišite Evi na ekavcic@admixeradvertising.com.


Posnetek celotnega predavanja => https://www.youtube.com/watch?v=2qpVz5KV1BI




 


Želite ostati na pravi strani marketinga? Bodite na tekočem z aktualnimi dogodki in novostmi na področju digitalnega marketinga doma in v svetu.








Zapisala

Nataša Smirnov

Raziskave in analize trga, IAB Slovenija


bottom of page