V letu 2024 smo priča ne le k rasti, ampak pravi eksploziji novih medijskih rešitev, ki so se odzvale na trenutne trende in potrebe trga. V IAB Slovenija z veseljem predstavljamo obsežno poročilo, v katerem smo zbrali novosti v oglaševalski ponudbi digitalnih medijev- od vsebinskih projektov, podcastov, oglasnih formatov, naprednih pristopov ciljanja in prikazovanja oglasov.

Ključni poudarki:
Integracija TikTok Vsebin: Vaše najljubše TikTok vsebine lahko zdaj zasijejo v klasičnih oglaševalskih formatih.
Podcasti in Personalizacija: Vse večja priljubljenost podcastov in naprednih personaliziranih medijskih vsebin ponuja sveže možnosti za ciljanje občinstva.
Tehnologija briše meje tracionalnega: Predstavljamo nove formate ciljanega oglaševanja na TV (CTV) in zunanjih digitalnih zaslonih (DOOH).
Zastopstva in Partnerstva: Novi igralci in zastopstva tujih ponudnikov krepijo konkurenco in bogatijo slovenski medijski prostor.
Če ste mislili, da na slovenskem medijskem trgu vlada zatišje, vas bo naše najnovejše poročilo prijetno presenetilo. Nas zagotovo je, presenetilo in tudi navdušilo. Tako obseg, kot raznovrstnost in kakovost novosti, ki smo jih prejeli.

Poročilo izpostavlja strateška partnerstva in nove tehnološke preboje, ki so oblikovali leto 2024, in ponuja vpogled v napredne oblike predvajanja na CTV in DOOH. V želji preveriti še druge kanale in poiskati svoj nov optimalen miks, nekoč tradicionalni mainstream kanali postajajo vse bolj zanimivi tudi v digitalnih kampanjah.
V razcvetu so podkasti, interaktivni videi in personalizirani oglasi, ki ciljajo na specifična občinstva z inovativnimi pristopi. Medijske hiše in platforme združujejo te interaktivne formate z napredno tehnologijo in strateškim svetovanjem, da omogočijo blagovnim znamkam maksimalni izkoristek naložb. To dinamično obdobje prinaša številne priložnosti za vse, ki želijo izkoristiti najnovejše trende in tehnologije v medijskem prostoru.
Ne zamudite novega poročila Media Radar, ki ponuja vpogled v trende in novosti v digitalni oglaševalski ponudbi v Sloveniji. Zbrane na enem mestu. Dostopne ves čas. Aktualne skozi vse leto.
Naj vam bo v pomoč pri strategiji, taktičnem zakupu ali kot ideja za vsebinski projekt.

Zapisala
Nataša Smirnov
Raziskave in analize trga, IAB Slovenija