SoMo Borac powered by Httpool, bo letos 17. novembra v Zagrebu. Dogodek povezuje digitalno industrijo v regiji in nagrajuje najbolj izstopajoče ustvarjalce digitalnega oglaševanja in marketinške strokovnjake. Prvič bo dogodek potekal kot celodnevna konferenca, med govorci pa se bodo zvrstila številna odmevna imena in ugledni strokovnjaki digitalne komunikacijske industrije.
Kot predavatelj na letošnjem SoMo Borcu bo nastopil tudi Vamanan Puvaneswaran, direktor ene najbolj uspešnih agencij v Švici, agencije Monami, ki bo z javnostjo delil svoje izkušnje v digitalnem marketingu in eni od najbolj priljubljenih družbenih mrež.
V svojem predavanju “TikTok as a business: And We Never Danced” bo Vamanan predstavil, kako v agenciji Monami uporabljajo TikTok kot orodje za zabavo in izobraževanje.
Dino Burbidge, izkušeni strokovnjak v kreativnem komuniciranju, bo na predavanju “Nagrajeni DOOH oglasi, ki jih morate videti!” predstavil točno to- nagrajene projekte Digital Out of Home zadnjih let.
Burbridge je deloval v številnih kreativnih industrijah, filmski, glasbeni, oglaševalski, na zunanjem mediju kot tudi v industriji računalniških iger in mobilnih aplikacij. Je dobitnik nagrad za kreativnost in inovacije, vključno z zlatom na festivalu v Cannesu in BAFT-u ter uvrščen na BIMA 100, na prestižni seznam posameznikov, ki pomembno prispevajo k oblikovanju prihodnosti digitalne industrije Velike Britanije. Velja za ambasadorja kreativnosti in digitalne tehnologije zunanjega oglaševanja, je član žirije številnih kreativnih tekmovanj in strokovnih nagrad.
Letošnji SoMO Borac prinaša kar nekaj novosti, med najbolj izstopajočimi sta prav DOOH in TikTok kot novi kategoriji letošnjega tekmovanja.
Več o tekmovanju in prijavi najdete TUKAJ.
Člani IAB Slovenija imajo 15% popust na kotizacijo.