top of page

Marketinška skladnost: Od piškotkov do umetne inteligence

zoransavin

Updated: Jan 29

Pridružite se nam na izobraževanju, kjer bomo skupaj raziskovali, kako pluti skozi hitro spreminjajočo se krajino marketinga in tehnologije ter ostati v skladu z evropsko zakonodajo. Gre že za četrti skupni dogodek v organizaciji Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija in Info hiše.



11. februar 2025 ob 12:00-16:00,

Fantastični prostori,

Stegne 23 A



Dogodek se osredotoča na ključne spremembe in izzive, ki jih prinaša leto 2025. Med temami boste lahko prisluhnili:


  • Pregledu najnovejših zakonodajnih in tehnoloških sprememb, ki vplivajo na marketing.

  • Marketinška skladnost v praksi

  • Vodniku za marketinško skladnost: katere ključne elemente je treba imeti urejene.

  • Primerom dobre prakse pri uvajanju rešitev za skladnost, vključno z implementacijo orodij za upravljanje podatkov in varnostjo podatkov v EU.

  • Javno dostopnim orodjem, ki olajšajo skladnost z zakonodajnimi zahtevami.


 

PROGRAM


12:00 - 12:15 Uvodni pozdrav, Tanja Kavran - Društvo za marketing Slovenije

12:15 - 12:45 Kdo kopira in kdo inovira. Kam gremo v 2025?, Jaka Repanšek - RePublis in Oglaševalsko razsodišče

12:45 - 13:15 Mapa skladnosti za marketinške strokovnjake. Kako izgleda dobra praksa. Jurij Žurej - Atlantic Grupa

13.15 - 13.45 Pogovori marketinga in skladnosti - ko zapleteni izzivi postanejo elegantne rešitve, Jerneja Faletič in Urša Vuga - Triglav Skladi

--------------------

13.45 - 14:15 Pavza za klepet

--------------------

14:15 - 14:45 Didomi - prednosti, slabosti in predvsem naše izkušnje, Tanja Picek- Pro Plus

14:45 - 15.15 Kaj zares pomeni, da so moji podatki v EU in kako lahko to preverim? Tomaž Štucin-SqualoMail

15:15 - 15:45 Kotiček za prakso: Javno dostopna orodja za skladnost z zakonodajnimi zahtevami, Primož Govekar - Info hiša

15:45 - 16:00 Pregled dobrih rešitev med prispelimi spletnimi mesti in podelitev priznanj najboljšim, Zoran Savin- IAB Slovenija


Ob zaključku dogodka bomo izpostavili in nagradili najboljše prakse s področja digitalnih rešitev.


 

Z nami na govorniškem odru


Jurij Žurej, prokurist Atlantic Droge Kolinske d.d., direktor pravne službe Atlantic Grupe d.d. za Slovenijo, BiH in Rusijo in direktor Korporativnega kompetenčnega centra za intelektualno lastnino Atlantic Grupe d.d.

Jerneja Faletič, vodja digitalne akvizicije in Urša Vuga, direktorica področja skladnosti in podpore poslovanju, Triglav Skladi

Tomaž Štucin, ustanovitelj in direktor, SqualoMail

Tanja Picek, DPO, Pro Plus / POP TV

Jaka Repanšek, RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča

Zoran Savin, direktor, IAB Slovenija

Primož Govekar, tehnični direktor, Info hiša


 
Marketinška skladnost
V letu 2024 sta bili med prijavljenimi najbolj ustrezni spletni mesti petrol.si in polkadot.si 

Ali je vaša spletna stran skladna z zakonodajo o zasebnosti?‍


Vabimo vas k brezplačnemu pregledu vaše spletne strani, kjer bomo preverili, ali izpolnjujete zahteve zakonodaje o e-zasebnosti. Sodelovanje vam omogoča, da izboljšate skladnost zbiranja piškotkov in uporabe drugih sledilcev na spletni strani ter uporabniško izkušnjo rešitve za skladnost. Vaš primer bo lahko izpostavljen kot primer dobre prakse.


KAJ PRIDOBITE?🔍 Pregled piškotkov in sledilnih tehnologij na vaši strani, 💡 povzetek stanja s priporočili za izboljšanje skladnosti in uporabniške izkušnje. 🏆 Priložnost za izpostavitev vašega podjetja kot primer dobre prakse. Sodelujete tako, da izpolnite prijavnico in navedete URL vaše spletne strani. Povzetek stanja s priporočilom boste prejeli pred dogodkom, ki bo 11. februarja.  Rok za oddajo prijave je 4. februarja 2025. >> Več informacij


 

Dogodek je namenjen članom IAB Slovenija, DMS in gostom Info hiše, prijavnine ni. Na dogodku bomo še posebej veseli tistih, ki se z zgornjimi temami srečujete pri svojem delu.


Pridružite se nam v torek, 11. februarja, ob 12. uri v Fantastičnih prostorih (Stegne 23A).




100 views
bottom of page