V mesecu februarju smo spremljali, kako oglaševalci polnijo svojo kreativno shrambo ter ustvarjajo izvirne in inovativne oglase, s katerimi bodo skušali opozoriti nase. Podrobneje predstavljamo tudi dva tuja, ki sta navdušila in verjamemo tudi dosegla svoj namen.
Prva, kampanja Kia-ina 360 Super Bowl, ki jo je ustvarila agencija David&Goliath, je uporabila koncept "Feel Something Again". Nagovorila je naša čustva in nostalgijo, kar je zelo pomembno pri gradnji blagovne znamke. Poleg tega je bila kampanja dobro izvedena na več platformah, vključno s televizijskim oglasom, pred-dogodkovno aktivacijo z virtualno resničnostjo in aktivno sestavino družbenih medijev, ki je spodbujala angažiranost z blagovno znamko. Partnerstvo s priljubljenimi NFL igralci je tudi prispevalo k širjenju zavedanja o blagovni znamki. Vse te sestavine skupaj so pripomogle k uspešni kampanji, ki je pritegnila pozornost in navdušila publiko.
Druga kampanja "Even the Fussy Cats" blagovne znamke Whiskas je bila osredotočena na spodbujanje kupcev, ki imajo izbirčne mačke. Kampanja je bila izvedena na družbenih omrežjih in je vključevala kratke videe, v katerih so se pojavljali različni lastniki mačk, ki so govorili o svojih mačkah, ki jih je težko zadovoljiti in o tem, kako so jih uspeli prepričati, da jedo Whiskas hrano za mačke. V videih so se pojavile tudi mačke, ki so uživale v hrani in s tem potrjevale sporočilo kampanje. Kampanja je bila učinkovita pri nagovarjanju lastnikov izbirčnih mačk, da preizkusijo Whiskas hrano in se prepričajo o njeni kakovosti.