Preskromne...
The Drum je v svojem Älanku precej dobro povzel pomanjkanje "vlaganj" v kreativnost v digitalnem marketingu. Digitalni marketing je namreÄ zmes tehnologije in kreative, in samo kombinacija obojega nam lahko prinese odliÄne rezultate. V samih zaÄetkih se je celo zdelo, da industrija ne bo izkoristila tehnoloÅ”kih posebnosti tovrstnega oglaÅ”evanja. NajveÄji problem prvih oglasovĀ je bil prav to, da niso izkoriÅ”Äali tehnoloÅ”kih prednosti digitalnega medija.Ā Bili so le slabeĀ kopije kreativnih reÅ”itevĀ ustvarjenihĀ za televizijo (marsikdo bi rekel, da je temu tako Å”e danes).
MarTech revolucija:
RazvojĀ digitalnega marketinga so kasnejeĀ vodili predvsem tehnologi in rodila se je nova panoga, ki se ukvarja izkljuÄno z avtomatizacijo oglaÅ”evanja. Investicije, ki so spremljale ta razvoj, so bile ogromne, od sistemov za oglaÅ”evanje do sistemov za upravljanje pridobljenih podatkov. Vse te spremembe so vodiliĀ tehnologi, medtem ko se je zdelo, da so kreativci samo "branili" svoje tradicionalne kanale.Ā
![Izjemen razvoj tehnoloŔkega dela oglaŔevanja](https://static.wixstatic.com/media/645c9b_6e0703e9dbfb448e8fb4b87960115f69~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_551,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/645c9b_6e0703e9dbfb448e8fb4b87960115f69~mv2.jpg)
IAB Slovenija že vrsto let poudarja, da bi slovenska podjetja morala uporabljati bistveno veÄ Martech reÅ”itev, saj je to za tako mali trg edina možnost upravljanja izredno zahtevnega prostora digitalnega oglaÅ”evanja. A ne glede na to sem menja, da je priÅ”el Äas, da v digitalno oglaÅ”evanje ponovno vpeljemo izjemne kreative. Nenazadnje smo na tem delu Evrope vedno znali z dobro kreativo nadomestiti marsikatero pomanjkanje drugih investicij.
Zato vas tudi letos vabimo na, zdaj že tradicionalni, webinar: Kreativa v digitalnih medijih.Ā Ā Na webinarju bomo, kot vedno, pregledali nekaj dobrih kreativnih reÅ”itev (oglasov, akcij,...), ki smo jih zaznali v letoÅ”njem letu in se z gosti pogovorili o tem, zakaj so ravno te dobre in kaj prinaÅ”ajo v digitalno oglaÅ”evanje. Mimogrede: NaÅ” meseÄni pregled oglasov je že live!Ā https://www.iab.si/novice/2022/08/618-Kreativnost-v-oglasevanju-21-del
Ob tem naj povem, da smo povabili gostjo iz tujine in sicer bo z namiĀ Gabi Vasile, Head of creative studio for CEE Region, Teads.
Precej zanimivih gostov se bo Å”e zvrstilo v nadaljevanju, tako da, vabljeni!Ā Prijavite se lahko tukaj, udeležba pa je brezplaÄna za vse, tudi tiste, ki Å”e niste Älani IAB Slovenija!
p.s. In ne pozabite povabiti tudi vse kreativne sodelavce
![Kreativa v digitalnem oglaŔevanju 2022](https://static.wixstatic.com/media/645c9b_84172c4ebe18493aa32c9754231d053a~mv2.png/v1/fill/w_945,h_532,al_c,q_90,enc_auto/645c9b_84172c4ebe18493aa32c9754231d053a~mv2.png)