top of page

Iz IAB Akademije: Izzivi in prihodnost MarTech orodij v 2025

natasasmirnov

V videu se Herman, specializiran za zasebnost, predstavi kot svetovalec in predavatelj. Diskutira o izzivih sodobnih orodij za spletno analitiko, zlasti v luči strogih uredb, kot so GDPR, in s spreminjanjem vedenja uporabnikov glede zasebnosti. Poleg tega pojasnjuje težave s sledljivostjo zaradi zavračanja piškotkov in adblockerjev, ter spremembe, ki jih uvajajo tehnološki giganti, kot je Apple. Posebno opozarja na pomembnost ustrezne uporabe oznak UTM za učinkovito marketinško sledenje.


Poudarki

  • Opis težav s sodobno spletno analitiko v primerjavi s preteklostjo.

  • Poudarek na vplivu GDPR in drugih ukrepov za varovanje zasebnosti.

  • Primer dnevnega povpraševanja strank o brisanju podatkov.

  • Statistika o strinjanju obiskovalcev spletne strani s piškotki (72% privolitev).

  • Opozorilo o povečani uporabi adblockerjev med mlajšimi.

  • Razprava o Applovem pozicioniranju glede varovanja zasebnosti.

  • Omenjena nova praksa Appla za filtriranje URL naslovov.

  • Poudarek na uporabi UTM oznak za sledenje v marketingu.


 




 

Zapisala

Nataša Smirnov

Raziskave in analize trga, IAB Slovenija

 
 
bottom of page