V videu se Herman, specializiran za zasebnost, predstavi kot svetovalec in predavatelj. Diskutira o izzivih sodobnih orodij za spletno analitiko, zlasti v luči strogih uredb, kot so GDPR, in s spreminjanjem vedenja uporabnikov glede zasebnosti. Poleg tega pojasnjuje težave s sledljivostjo zaradi zavračanja piškotkov in adblockerjev, ter spremembe, ki jih uvajajo tehnološki giganti, kot je Apple. Posebno opozarja na pomembnost ustrezne uporabe oznak UTM za učinkovito marketinško sledenje.
Poudarki
Opis težav s sodobno spletno analitiko v primerjavi s preteklostjo.
Poudarek na vplivu GDPR in drugih ukrepov za varovanje zasebnosti.
Primer dnevnega povpraševanja strank o brisanju podatkov.
Statistika o strinjanju obiskovalcev spletne strani s piškotki (72% privolitev).
Opozorilo o povečani uporabi adblockerjev med mlajšimi.
Razprava o Applovem pozicioniranju glede varovanja zasebnosti.
Omenjena nova praksa Appla za filtriranje URL naslovov.
Poudarek na uporabi UTM oznak za sledenje v marketingu.

Zapisala
Nataša Smirnov
Raziskave in analize trga, IAB Slovenija