top of page

IAB Lab: Tudi zaposlitveni oglasi potrebujejo učinkovito komunikacijo

natasasmirnov

Opazili smo enega od boljših zaposlitvenih oglasov na TikTok-u, Zoran pa je z ustvarjalci naredil intervju. V njem se najde kar nekaj zanimivih iztočnic, predvsem pa zgodba o tem, kako dobiti pravo osebo za odprto delovno mesto, še posebej, ko gre za delo, ki v družbi velja za manj atraktivno, zaželeno ali specifično, kot je na primer delo v lokalnem muzeju.



Vse pogosteje slišimo ali pa se kar sami srečujemo z novo realnostjo, kjer se na zaposlitvene oglase prijavlja vse manj mladih; pa naj gre za milenijce ali generacijo Z, zaposlitev v javnem ali privatnem sektorju.


Mnogi poklici se srečujejo s kadrovsko stisko, ki je posledica večjega povpraševanja po kadrih, kot pa jih naš izobraževalni sistem uspe zagotoviti. Zadnji podatki o deficitarnih poklicih v Sloveniji.


Nekateri delodajalci pričajo, da morajo celo ponoviti razpise za delovna mesta, delodajalec pa na razgovor na koncu povabi vse prijavljene, saj teh ni več kot peščica.


Slovenija, Poklicni barometer, 2024;
Slovenija, Poklicni barometer, 2024;

Bitka za pozornost ne velja le za trženjske oglase, temveč tudi za zaposlitvene oglase. Kako pritegniti pozornost v tisti sekundi ali dveh, da uporabnik ne oddrsa mimo?

Kako ga zadržati, da si ogleda sporočilo in se prijavi.


To je uspelo Ani Čič in Tinu Kaluža, ki sta iskala sodelavca za Notranjski muzej v Postojni. Posnela sta duhovit in zabaven TikTok "job post" v lokalnem narečju, ki je postal viralen. Temu so nato sledili še trije. Prejeli so prijave več kot 40 kandidatov in kandidatk, širok nabor pa jim je na koncu omogočil dobro izbiro. Zoran se je pogovarjal z njima o kreativnem procesu snovanja, izzivih in tudi razmišljanjih o objavah na družbenih omrežjih.





 

Zapisala

Nataša Smirnov

Raziskave in analize trga, IAB Slovenija




bottom of page