top of page

Digitalni projekti pač niso enostavni

natasasmirnov

Meni najljubši del dogodkov so predavanja, ki temeljijo na resničnih izkušnjah. Na deljenju zgodb, ki osvetlijo še tako trdna prepričanja, jih postavijo v širši kontekst in mnoge stvari zrelativizirajo. Ta teden sem imel srečo, da sem doživel kar nekaj takih trenutkov. 😊


In kljub temu, da so bila vsa predavanja izjemno zanimiva, mi je najbolj ostal v mislih primer, ki sta ga na našem skupnem dogodku o marketinški skladnosti predstavili Jerneja Faletič in Urša Vuga.


Na primeru razvoja aplikacije za vlagatelje sta predstavili sodelovanje med oddelkoma marketinga in skladnosti (kar je že samo po sebi velik izziv). Še posebej zanimivo pa je postalo, ko sta prikazali seznam pravil in zakonov, s katerimi mora biti aplikacija skladna:



Vse je relativno

Ob vsem naštetem sta morali upoštevati še vsaj tako dolgo listo pravilnikov in dokumentov. Ne vem, kako je pri drugih, a meni sta vsekakor olajšali pogled na moje vsakdanje delo v digitalnem marketingu. Mogoče pa ni ravno tako grozno. 😊


Velja si zapomniti, da je pred nami obdobje, v katerem bo skladnost še kako trd oreh in bo postavljala stroge okvire komunikacije. A to nikakor ne sme biti ovira za odlične rešitve. Pravzaprav je to priložnost, da skladnost postane vaša konkurenčna prednost.



Interdisciplinarni projekti


Veliko govorimo o digitalnem marketingu in izzivih znotraj njega, vendar nas tovrstni projekti lahko spomnijo, da je danes delo v marketingu (in seveda tudi drugje) izjemno multidisciplinarno. Tistim, ki smo spremljali začetke, to morda ni tako novo, saj smo se že takrat poleg komunikacije morali intenzivno ukvarjati tudi s tehnologijo. Danes pa stvari postajajo še bolj kompleksne, predvsem zaradi vedno močnejših zakonodajnih izzivov.


Če k temu dodamo še digitalizacijo podjetja kot celote in povezovanje z mnogimi drugimi sistemi znotraj organizacije, postane jasno, da mora dober vodja marketinga danes vsaj v širšem smislu razumeti te izzive. Hkrati pa mora znati usmerjati kompleksne procese in jih s jasnimi cilji pripeljati do odličnih komunikacijskih rešitev.

Usmerjenost k uporabniku


Ne gre pozabiti, da usmerjenost k uporabniku pomeni predvsem iskanje enostavnih rešitev. Ta prehod od kompleksnosti k preprostosti je največji izziv, pri čemer gotovo velja: bolj kot je izziv zahteven, večja je nagrada – kar se je jasno občutilo tudi ob sami predstavitvi.



Urša Vuga in Jerneja Faletič -Triglav Skladi,

Foto: Nejc Lasič


In tu morda še misel, ki me vedno vodi pri pripravi spomladanske Akademije: tako obsežnih in kompleksnih izzivov ne moremo reševati brez kakovostnih orodij in ustreznega znanja. Tudi v tujini ne. Doma pa se ob klasičnih izzivih pogosto soočamo še s premajhnimi ekipami in drugimi resursi …


Tudi zato je pomembno, da ostajamo na tekočem z novostmi na področju marketinških orodij, da se pogovarjamo, prisluhnemo izkušnjam drugih, testiramo in iščemo najbolj optimalni nabor MarTech orodij. Optimalnost ni enoznačna in ne velja le ena in za vse.


In kako izbrati optimalni MarTech Stack? To bo ena od vročih tem naše prve letošnje IAB Akademije, ki jo v celoti posvečamo aktualnim trendom in novostim v marketinški in oglaševalski tehnologiji. Poglej v program in se prijavi.


Razmišljanja smo objavili v IAB novičniku, 17.februarja.





 


Razmišlja

Zoran Savin

Direktor IAB Slovenija




bottom of page