top of page
natasasmirnov

29. IAB Akademija: E-Trgovina in MarTech v Sloveniji

V torek 14. marca, na dan števila PI, smo doživeli novo akademsko popoldne in iskali odgovore na vprašanja; kako se povezujeta e-trgovina in oglaševanje, kako vplivata drug na drugega, se prepletata in spodbujata. In kakšna je pri tem vloga marketinških orodij.






Zoran Savin je predstavil in pokomentiral opažanja iz naše raziskave o stanju spletne trgovine v Sloveniji. Ko se povečuje E-trgovina, nezadržno raste tudi spletno oglaševanje. Na drugi strani pa tudi spletna trgovina sama postaja oglaševalska platforma in priložnost za blagovne znamke.



Kako social in email lahko odlično povezujeta marketing in prodajo nam je razkril Črt Gojznik, ustanovitelj agencije Dope, ki že vrsto let deluje v osrčju Londona. Razkril nam je anatomijo super lijaka in kje iskati novi (stari) sveti Gral.


Predstavili smo čisto svež MarTech ''zbornik''-posebno poročilo, kjer na enem mestu, poleg trendov in novosti, naši člani najdejo tudi celoten pregled MarTech Stack-a v Sloveniji.


Letos smo prejeli kar lep nabor novosti, ki smo jih vključili v zbornik, štiri so imele priložnost in smo jih lahko videli v živo. Spoznali smo odprtokodni Decap CMS, Iprom Retail rešitev za spletne trgovce, SqualoMail multi-channel komunikacijsko platformo ter Teads in GetIn ''cookieless''rešitev.


Kako se eCom razvija v Sloveniji, kaj pravijo statistične številke in kaj se dogaja v praksi skozi oči performance in brand marketinga, so teme, ki smo jih pustili za goste okrogle mize. Fotelje so tokrat zasedli Gregor Zupan-SURS, Klemen Geršak-A1 Slovenija d.d. in David Čreslovnik-Ceneje.si.



Za več informacij o vsebinah, dogodkih in kako postati naš član izveste iz prve roke, če nam pišete na info@iab.si.


bottom of page