top of page

IAB Slovenija

Zavod IAB Slovenija je panožno združenje, ki se ukvarja z aktivno promocijo in podporo razvoju digitalnega in interaktivnega oglaševanja. Ustanovljen je bil maja 2014, kot odgovor na hitro rastoči trg digitalnega oglaševanja po celem svetu. Je del globalne mreže IAB in član IAB Europe. V Sloveniji združuje preko 60 članov iz področja digitalnega komuniciranja.

Glavni cilji Zavoda IAB Slovenija so:

 

  • aktivna promocija in podpora slovenskemu digitalnemu oglaševanju,

  • ustrezno izobraževanje in širjenje dobrih praks,

  • uvajanje standardov in regulative,

  • izvajanje različnih raziskav na področju digitalnega oglaševanja in marketinga,

  • prizadevanje za rast deleža digitalnega oglaševanja v slovenskem oglaševalskem kolaču.

 

Zavod IAB Slovenija je sestavljen iz Sveta Zavoda, Strokovnega sveta ter delovnih sekcij, namenjenih poglobljenemu in operativnemu vodenju programov spodročij zakonodaje in regulative, standardov, raziskav in metrik, mobilnega oglaševanja, promocije digitala, znamčenja in vsebinskega marketinga, digitalne potrošnje, spletne trgovine ter razpisov.

 

 

Zavod IAB deluje kot svetovalno – izobraževalni organ, saj svojim članom zagotavlja:

 

  • dostop do najnovejših digitalnih trendov, znanj in raziskav (ADEX –  raziskava o bruto investicijah v digitalno oglaševanje,raziskava DigitalS-cope)

  • priložnost prisluhniti mnenjskim voditeljem iz digitalne industrije(izobraževalno-povezovalni dogodek - IAB Akademija)

  • deljenje dobrih praks ter izmenjavo izkušenj

  • ugodnosti in popuste za mednarodne in domače dogodke digitalne industrije

  • možnost izobraževanja ter certificiranja znanja in kompetenc na področju digitalnegamarketinga preko mednarodno priznanega strokovnega programa DIMAQ (DigitalMarketing Qualification) 

IAB globalno

Podružnice IAB se aktivno zavzemajo za razvoj digitalnega in interaktivnega oglaševanja, pomagajo graditi digitalne trge ter ustvarjajo in vpeljujejo digitalne standarde. Obenem pa za svoje člane organizirajo vrhunske izobraževalne dogodke ter jih povezujejo v skupnih interesih.

 

IAB v ZDA združuje več kot 600 vodilnih medijskih in tehnoloških podjetij, ki skupaj obvladujejo 86 odstotkov trga digitalnega oglaševanja in med katerimi najdemo tudi gigante Google, Microsoft, AOL, BBC, Time, Washington Post in Yahoo. Po celem svetu pa digitalno oglaševalsko industrijo soustvarja kar 44 podružnic IAB, največ, kar 27 v Evropi. Pod okriljem IAB Europe delujejo avstrijska, belgijska, hrvaška, danska, finska, francoska, nemška, grška, madžarska, irska, italijanska, makedonska, nizozemska, norveška, poljska, romunska, ruska, srbska, slovaška, španska, švedska, švicarska, turška, britanska in slovenska podružnica.

Kratka
zgodovina

2018-danes

Spremljanje rasti

V zadnjem obdobju razvoja IAB Slovenija predvsem spremlja največji pospešek na trgu digitalnega oglaševanja v Sloveniji. V tem obdobju se je število članov povečalo iz 30 na 60+.

2014-2018

Preobrazba

IAB Slovenija se preoblikuje v Zavod. Poleg pomembnih projektov, kot je AdEx, je obdobje zaznamovano z prihodom Dimaq izobraževanja.

2007-2012

Prvi koraki

IAB Slovenija je, kot ena od prvih tovrstnih organizacij v Evropi, našla prostor v sklopu SOZ-a. Kot največji korak je potrebno izpostaviti projekt MOSS, ki še danes teče pod okriljem SOZ-a.

bottom of page