AdEx 2025
3. jun. 2025
12:00 - 16:00
Ameriška 8, Ljubljana
AKADEMIJA

O dogodku, atmosferi in pričakovanjih.
Maj je v znamenju številk. Razkrili bomo, koliko denarja je bilo lansko leto namenjeno oglaševanju v Sloveniji. Ne le digitalnemu, tokrat bomo postregli tudi z ocenami na ostalih kanalih -TV, tisk, radio in zunanje oglaševanje. Preverili bomo, ali je digitalu uspelo preseči 50% delež investicij, kateri kanali in oblike so najbolj izstopali in kolikšen kos pogače je v 2023 pripadel slovenskim medijem. Pa tudi kakšni so obeti in na katere kanale najbolj stavijo oglaševalci in agencije v 2024. Slovenijo bomo postavili ob bok državam CEE regije in se zazrli v prihodnost.
Ta je še vedno pod dominanco tradicionalne TV, a ponudba pretočnih platform, način konzumiranja video vsebin in zahteve po meritvah odpirajo prostor novim in naprednejšim oblikah TV. Kaj je torej dandanes TV je vprašanje, na katerega bo mo tokrat iskali odgovor. Pa tudi, kje se skrivajo prednosti oglaševanja na Pinterestu in vmes še vsi ostali trendi medijskega zakupa.
Naj se vidimo!
Brezplačno
200 EUR
Program
Nalagam
13:45
CAPS TITLE
Avenir Light is a clean and stylish font favored by designers. It's easy on the eyes and a great go-to font for titles, paragraphs & more.

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
* Z oznako 📽️ hočemo sporočiti, da bo predavanje potekalo preko video povezave.